I savour hate as much as I crave love.

2011-10-18 15:15:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Nu fungerar min inloggning till Elits, yääy <3 Kan äntligen använda skoldatorn!
Hade ett prov idag. Skrev om hur trångsynta folket är när det gäller HBTQ i ungdomen. Fuck yes. Snabbt gick det också.
Nu däremot, eftersom jag kommit hem ca *räknar på fingrarna*.... 3h tidigare än vad jag brukar och är hemma själv i
ytterliggare 2h efter det, ungefär, så hade jag tänkt gå upp och kolla på Iron Man 1+2. Sånt som händer.
Ska även fixa lite saker på skoldatorn, typ som VLC, Celtx (HAHA SKREV CTRLX FÖRST <3) och såna grejer. Åh, vad underbart!

En i klassen spelade upp den mest underbara låt jag någonsin hört. Fyfan i helvete... Så jävla.. GAAH, PERFECT.
WORDS CANNOT DESCRIBE MY EMOTIONS TO IT, SERIOUSLY. >': Ville gråta. HAHA
Hans kommentar om det var också helt... ÖLAGJREKNH, MARRY ME. Han fick nämligen frågan om vilken tanke han fick när han hörde den,
and he said; "Vem har sagt att Gud är den goda? Det finns alltid 2 sidor."
Jag dog. 


"I talk to God as much as I talk to Satan 'cause I want to hear both sides
Does that make me cynical
There are no miracles
And this is no miraculous life"


Så jävla dålig bild, men skitsamma <:

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu