kaktuscool

2012-05-14 20:36:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Matte; Göra ett 6-sidors prov på funktioner, geometriuppgifter för 2 veckor
Sam; Frågor om arbetsmarknaden, Skriva om individer och identitet, göra klart EU-uppsats
Idrott; Skriva simdagbok, komplettera en idrottsartikel (sen är det friluftsdag, men det räknas kanske inte ;$ )
Foto; Fota triptykbilder och redigera dom, göra en parafras
Engelska; Skriva en bokrapport.
Matte; Göra ett prov på funktioner, geometriuppgifter för 2 veckor
Samhäll; Frågor om arbetsmarknaden, Skriva om individer och identitet,
Idrott; Skriva simdagbok (?)
Foto; Fota triptykbilder och redigera dom, göra en parafras
Engelska; Skriva en bokrapport.

...detta ska vara klart tills den 20e om jag inte har helt fel. Jag kom på nyss att det är den 20e på Söndag. Hur i helvete ska jag klara av detta? *sigh* Aja... Jag får väl kötta som fan då. Jag klarar det här, det vet jag att jag kan. Skrev nästan klart Arbetsmarknaden idag och har dessutom kommit igång med engelskan. Har dessutom gjort klart EU-uppsatsen och kompletterat idrottsartikeln, så det här ska jag fan ta mig igenom :@ sen att jag kommer få ett F i idrott är väl en annan femma.

Aja, sitter och kollar på  TV och har kommit fram till att jag har sträckt ryggen. Kommer bli en chilldag imorgon på idrotten med andra ord, eftersom jag kommer behöva vara tvungen att gå hela tiden. höehöe. 

word

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu