My current way of living

2012-09-25 18:03:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hittills trivs jag med att bo med broder och Natta. Vi spelar spel, Xbox och det är god mat.
Dessutom är det skönt som satan att inte vara själv hemma när jag kommer hem, det måste jag erkänna. Var mycket med det veckorna innan dem flyttade hit. Det enda jag klagar på nu egentligen är att dem suger get på att ta undan mat efter sig. DET ÄR INTE SVÅRT ATT SKÖLJA AV TALLRIKEN EFTER MAN ÄTIT, sådetså ): Blir ba massa äckel när man ska diska och en massa mat som måste slängas för det inte tagits ur "serveringsbehållaren". Inte för att jag är duktig jämt, men vafan.

Oh well, har precis diskat upp det mesta och tror jag ska orka ställa mig göra pannkakor snart. Har fått nån sån där dille igen.
Omnom c: Moder kommer hit och sover här inatt och imorgon efter skolan ska hon och jag åka och leta höst/vår jacka till mig.
Tror fan att jag ska vara mainstream och köpa skinnjacka och ha en grå hoodie under. Det är något med det jag gillar, tbh.
Bring on tha hate. 

 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu