Time falls away in the spell that we're under, <3

2012-09-25 00:22:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Wow, tiden går snabbt. 25e, igen, och det har redan gått 2 månader med pojken min. 
....ja, mer om det behöver jag väl egentligen inte säga. lol

Har fortfarande inte uppdaterat bloggdesignen, men det beror enbart på att jag faktiskt inte har någon som helst aning om vad jag vill ha i headern :( Oh well, det löser sig väl det också till slut. 
Ska imorgon se till att införskaffa L4D2 från CDON så jag kan spela med kotte B, ska också försöka hinna köpa en färgbomb innan jag åker hem så mitt hår kan få tillbaka de röda pigmenten. Lite surt att färga för att skiten ska försvinna lika snabbt igen >: 
 
HAH wow okay, nu vet jag varför jag aldrig uppdaterar här längre - har för mycket intressant att skriva.

I've made that gif. Fyes

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu