I'm still alive, promise!

2012-07-09 13:41:53 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Haha har helt glömt bort att jag bloggar :( Så otroligt smart, som vanligt!
Sommarlov och har inte haft en vecka ens där jag fått tagit det lugnt. Vet att jag kanske inte ska klaga, men jag är inte en människa som vill göra saker. Jag föredrar att få sitta i mitt rum, vara onyttigt, osocial och spela. That's how I roll, liksom :@
Har hunnit med att campa, bada (en gång, but still), spelat klart Batman Arkham Asylum, börjat på andra spel, varit med släkt och vänner och varit barnvakt. Sen för att inte glömma var jag ju på UppCon också, it was more awesome than last year, tbh. Det känns som jag gjort asmycket saker men orkar inte tänka fram allt i detalj >: Atm regnar det och jag är glad. Trött, men glad. Skulle vilja skriva och rita men kan inte, nada inspiration eller ork, hah :c OH WELL. Det löser sig det å till slut.
Nu ska jag kolla Pewdiepie videos, samla energi till att spela och förhoppningsvis kommer jag rita senare också. Blir för hand, men ändå. Better than nothing.

I want you clothes, woman >:

Kommentarer
Bella

yuno use yo tablet?

2012-07-17 16:47:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu