there's a fire

2012-04-19 11:44:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Lyckats städa i vardagsrummet och lagt i en maskintvätt. Helt jävla otroligt. Börjar bli trött nu dock, men det skiter man väl i. Mår illa som fan så ska käka frukost nu. Bara ett avsnitt kvar av Misfits, vill inteee ): (Oh, and Bella, you really should start watching season three. Like, right now :@ it's awesome)
När mamma kommer hem har jag fått en ny madrass till sängen, hihi :'D Nu fattas det bara normala ben, är ju nära-döden upplevelser när man sätter sig i skiten. Har lyckats rädda mig själv hittills genom att använda en låda jag gjorde i träslöjden i typ 6an och ett block. I'M HANDY

Okej, nej, nu ska jag kolla på.. Något och äta frukost, och när tvättmaskin är klar ska jag duscha. Imorgon kommer Melinda. Cya!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu