i'm chasing something that is only similiar to a wish

2012-04-22 21:23:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jaha, okej, ja. Melinda var här i helgen och vi gjorde väl ingenting egentligen D': Umgicks och... Kolla på film, typ. När vi skjutsade henne till Enköping idag så följde jag och Angelica med tillbaka till Ingsån för att åka moppen hit. Fyfan i helvete vad kallt det var. Kroppen domnade bort halvvägs. Smart gjort av mig som inte hunnit blivit helt frisk ännu, liksom ): oh well

35 dagar kvar i skolan, studiedagar ej inräknade. Fyfan vad underbart det är. Börjar bli så jävla skoltrött och så jävla ångestfylld nu så jag vet ärligt inte vad jag ska ta mig till längre. Är trött hela tiden också, vilket verkligen inte hjälper. Men jag får försöka härdas igenom dessa dagar, kommer vara över innan jag vet ordet av det så länge jag inte tänker på det. Easier said than done, men ändå.



Nu ska jag duscha och sen antagligen sova så jag orkar att ens gå upp imorgon. Blarp.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu