don't look up just let them think there's no place else you'd rather be

2012-04-15 18:38:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade upp sjuk. Awesome. Har värsta klumpen i halsen när jag pratar och sväljer, så jag kan inte äta något eftersom det river som fan. Jag är hungrig :(
Har som vanligt asmycket att göra i skolan. Man vill liksom bara skjuta huvet av sig själv ibland. Det blir alldeles för mycket och jag har, som alltid, ingen som helst aning om hur jag ska göra för att sluta stressa. Vet inte alls vad jag ska göra för att fixa till mitt liv just nu heller. DEPPDEPPDEPPDEPP ÅÅH VAD KUL :@
Vill skriva en massa bra texter och en massa kapitel till alla mina miljoner "noveller", men min hjärna är verkligen smush. Som om någon bedövat den. Ni vet som det blir i kinden efter man varit hos tandläkaren? Sån bedövning. Vet inte hur jag ska bli av med den skiten heller. PÅHÅSDFPHÄLETHÖLKJ GOD JUL


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu