'cus I've been waiting for a miracle

2012-04-16 17:23:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är sjukare idag än vad jag var igår. Slår vad om att jag blev sjuk av att gå ute på kvällen/natten i regnet. I regret nothing.
Gick och la mig imorse nån gång, inte ett smart val. But oh well. Sitter och kollar på Mr Sunshine och äter nudlar till frukost. Har en massa ljus tända också, för mitt rum är extremt kallt. Eller... Det är väl för att jag är sjuk som jag tycker det, men ändå. Har jättesvårt för att äta still, vilket är lite av en bummer, men sånt som hör till tror jag.
Vill ha godis men kan inte gå ner till ICA. Fml. 

Oh well. Ska fortsätta med mina serier nu. Kanske till och med kollar på FMA nu när jag har tid om dagarna. Melinda kommer i helgen så måste försöka bli frisk så fort som möjligt och serier känns som ett bra val när jag ska ligga i sängen och vila upp mig. Nästa helg blir det till Norrköping eftersom en annan Josefine fyller år. 
....I've got way too many plans right now :(

lol 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu