lite kort sådär

2012-07-18 20:58:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är trött som ett as. Andrée säger att det är tonårssyndrom. I agree.
Mår atm illa som ett as och skulle väl egentligen bara kunna lägga mig under täcket, men istället ska jag sätta mig och kolla på nån film som går på 6an om någon minut, typ. Role Models tror jag den hette, we'll see!
Ska också försöka baka Rainbow cake antingen ikväll eller imorgon. PMS craving. Damn you, Bella! :@
Och apropå dig Bella så borde jag ta fram min tablet igen. Vet inte varför jag inte användt den, har väl bara inte orkat tror jag :( I'm not drawing as much as I should. 

Anyway, ska försöka komma ihåg att skriva ett lite längre inlägg lite senare. Känns som att jag behöver det så vännerna mina kan få en förklaring till varför jag är så jävla tråkig :@

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu