rubrikjävel, bara är i vägen hela tiden :(

2012-05-24 09:07:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vafan, vad gör jag ens i skolan idag? Har resurstid nu på morgonen tydligen, detsamma gäller för eftermiddagen. Problemet? Jag har inga rester. THAT'S RIGHT BITCH, I'M DOONE :@ Så nu sitter jag här i klassrummet, trött och ser ut som ett spöke med dålig andedräkt och vill kräkas för jag är hungrig. Asbra!
haha nej men gud :( Aja, klar är jag iaf och bra känns det. Sen att lärarna inte rättat skiten än är en annan sak.

Melinda kommer i helgen och jag måste verkligen städa hemma. Trust me, it looks like hell. Orkar verkligen inteeeee men jag får tvinga mig till det när jag kommit hem. Mamma får städa hon med. HAH
Nu vet jag inte vad jag skriver längre, hejdå jag vill ha juni

This is me right now.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu