we're falling through the hourglass

2012-04-10 17:27:03 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag måste erkänna nu, att det finns vissa stunder då jag saknar mitt långa hår. Det händer att jag saknar sminket och att bli kallad vacker. Jag vet att jag inte är den personen längre, inte fullt. Och jag vet själv att jag inte alls mådde bra under en stor del av den tiden, men jag hade ändå något. Det låter dumt, eller hur? Då får det göra det.
Ärligt vet jag inte vart jag är på väg med det här inlägget. Vill bara skriva av mig antar jag. Var ett tag sen. Ber om ursäkt och tvingar er inte att fortsätta läsa.
Men ärligt nu, varför vill jag ha det så? Var jag mig själv mer? Det är osäkert. Och jag menar, jag trivs ju i mitt korta hår mestadels av tiden. Kläderna är jag dock trött på tror jag... Nej, vafan är det här. Vad är det här. Orkar inte med att tänka såhär nu. Har inte tid. Har inte lust. Har inte orken. Låt mig få vara.

Fan att mina ord inte vill samarbeta med varandra längre. I used to know what I was doing.

Kommentarer
Bella

Du blir väl kallad vacker nu med din jävla kotte :@

Lev som du känner bara, behöver inte rista in allt i sten <3

2012-04-12 21:26:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu