herpdederphej

2012-04-18 15:41:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag fortsätter att vara sjuk. Tydligen. Rinner från både ögon och näsa och idag vakna jag upp med slemmig hals.
OH SICKEN TRVLIG INFORMATION NI FÅR :D Sitter iaf nu och dricker vatten. Måste fan tvinga i mig massa vatten idag. En massa dricka i över huvudtaget... Hur fan stavas det ordet egentligen? Iöver huvudtaget... I över huvud taget... ÄH, jag vet inte ):

Vaknade typ halv 7 första gången imorse. Sen kl 7. Och efter det bara fortsatte det. Lite mindre trevligt.
Men aja, somnade iaf inte halv 6 imorse, som jag gjort resten av veckan.
Ska fortsätta kolla på Misfits nu tror jag. Jag gillar Rudy (?), så det gör faktiskt inte så mycket att Nathan inte är med ):
..jag måste städa mitt rum innan fredag. Fan också. Oh well. Host host och hejdå

relevant.

Kommentarer
bella

jag måste fan också ta och kolla på misfits D':

2012-04-18 21:51:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu