I kill corpses and I live like there ain't nothing to do so for.

2011-10-11 18:47:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vet inte varför det är såhär. Men nog fan är det något.
Känner lättare igen mig i Supernatural än i någon realitets-film.
Hell, känner igen mig i John mer än i någon annan.
Vad är det som fastnar, egentligen? Är jag verkligen så otroligt borta på riktigt?
Vet inte vad som är min verklighet längre, and it fucking scares me sometimes.
Vet verkligen inte varför det är såhär. Men nog fan är det något.
Det känns inte normalt att tänka på det här sättet.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu