Sometimes we do things we ain't proud of. And some people do it more often than others.

2011-11-06 03:10:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


.

Herreminskapare vad tuschpennorna hatar mig, men jag tar det lugnt och fortsätter rita bokstäver jag. Like a pro sådär. Snart klar med hela ordet och då jävlar ska jag slänga upp det på väggen och trycka in en bild här och på tumblr. Ahh... I love my room <':
Har bestämt mig för att slänga undan pengar och höra av mig till min kära kusin framåt jullovet också. Jag tjatar som fan nu, jag vet, men jag har tänkt dra mig mot Göteborg i ca nån vecka efter jul. TREVLIGT VA? : @ Mm, precis.
Haha nej vad cp...
Borde sluta få dessa plötsliga craving-attacker efter cigg, men det är väl ännu en fas-grej min hjärna försöker trolla in mig på. MEN ICKE SA NICKE, DEN GÅR JAG INTE PÅ SÖRRUU. 
Vill in till donken och köpa cheeseburgare. Det stänger snart dock så jag hinner inte. Bajs. Får väl sätta mig vid tumblr igen då, eller kolla på lite Misfits. Eller strosa runt ute. Fast, nä, det sistnämnda är jag för trött för, hah :( Besides, går jag ut kommer jag ba vela röka. Inte bra. Jag är ju inte ens rökare förihelvete.

Kommentarer
Bella

Asså, du är inte ensamen om rök-sug. Jag har inte ens testat men har haft ciggcraving typ hela lovet.

Which is kindof creepy. DET ÄR FOLK I FILMERS FEL >:

2011-11-06 16:19:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu