bottled up like smoke

2011-11-24 20:46:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Tänkte börja skriva ett inlägg på engelska, wth. HAHA
Kunde inte gå till idrotten idag, så blev inget där för mig. Fyfan i helvete vad jag hatar min rygg... Dagen har dock varit rätt chill och jag är glad över.... Det mesta, dammit D': I'm fucking happy. Det enda som fattas egentligen är lägenheten, och det får jag reda på hur det går med den 28e. Shit... HAH
Oh well, jag klagar inte direkt. :D
Matte imorgon, sen är denna vecka slut. Helt otroligt att trots att den gått rätt snabbt så har detta varit den längsta under hela tiden jag gått på JB ):
Nu ska jag kanske spela lite Oblivion. Igen. eheeheheh :'D *besatt*

sådärja. imorgon blir det nya skoor~ ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu