Söndag.

2011-03-27 23:17:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag förstår inte varför det alltid blir såhär.
Sam och Astrid kom i fredags, det har varit sjukt awesome, synd bara att Söderfors suger. Always. Jag kan inte vänta tills jag kommer härifrån, helt sjukt...

Sitter och kollar på The perfect man, sett den ett x antal gånger men det är väl det enda jag ville kolla på.
Blev spårproblem på vägen mot tierp när jag satt på tåget så jag missade 21-bussen, nästa kom 23. Så det blev att farsan fick hämta mig. Nu ska jag sova strax antar jag, labb imorgon. Eh...

Jag inser inte hur dåligt jag mår här förrän jag lämnat er..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu