Even a summers day can let you down

2011-06-11 20:08:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dog och chansade genom att åka hem till pappa=dog lite till.
Kunde självklart inte sova kvar, men det var rätt så mysigt att sitta där och äta iaf. Det var okej. Och jag får nog jobb imorgon med att klippa hans grannes gräsmatta under veckan, värsta ogräs där tydligen. Får pengar för't så det är ju bra c:
Blev på bättre humör när jag kom hem och såg bilden på ena kottens face, HAHA oh winchester.. <3 NÄR FAN KOMMER AVSNITT 23 EGENTLIGEN?! ><'

Hr kollat klart DRRR, lite irriterad sådär blev jag.
Ska kanske hem till Carinas lgh ikväll, pallar nog inte sitta här hemma. Adios.


Inte ser jag min nya design heller, men jag hoppas att andra gör det.
Är det så att den ändrats så kan väl någon säga till, mkay?
Fyfan vilket efterblivet inlägg, bear with me. <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu