Asian food is delicious <':

2011-07-17 03:13:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Suttit hemma hela dagen egentligen. Kollat på HP 3&4 och åkte till sis förut ikväll. Vid 10. Spelade yatzy, det gick åt helvete och sen kollade vi på tv innan jag åkte hem igen. Käkade asiatiskt när jag kom hem, nomnom <:
Ska sova strax, måste bara fixa designen lite. OM jag orkar vill säga, för fan vad trött jag ääär.. Får fortsätta rita imorgon, detta går inte riktigt som jag vill, även fast folket som bor här säger emot mig.

Gay.

Kommentarer
Angelica

Sa ju att bilden skulle bli awesome om du expremitera med färger, och kolla värsta mästervärk :D

2011-07-17 03:45:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu