shoot me down.

2011-01-23 23:13:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har käkat på MAX med mor, syster och systerbarn idag. Det var faktiskt kul :3
Jag fick sitta i bakluckan, fett mysigt :'DDD <3 Satt där och lyssnade på musik och filosofera lite granna. HAHA

Har försökt ta mig in i duschen flera gånger, kom aldrig dit. Nu är det för sent så jag får leva med mössan på mig imorgon. Jag ska vara en säck imorgon tror jag. Sortof...
Har packat väskan och orkar inte riktigt sova nu, så ska hjälpa angelica med hennes bloggdesign. Börja med den iaf.

ADIOS MF's.

Kommentarer

får se hur länge jag överlever med bloggen (y)

2011-01-24 00:33:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu