Uuh.

2011-08-31 05:41:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Skulle skriva ett relativt långt och nödvändigt inlägg, men jag såg klockan och insåg att jag strax måste åka.
Iaf, jag mår som ett överkört jävla djur. Magen gör så förjävla ont pga magmunnen, hjärt-området vill ha ihjäl mig tror jag, har fortfarande de där jävla andningssvårigheterna (som jag btw pratade med moder min om, och det är antagligen inget allvarligt. Har såna perioder då jag har jättesvårt för att andas, men det går över, förhoppningsvis gör det d nu med) och på detta; mensvärk.
Åh, vilken underbar morgon detta är. Fast nä.

Nu måste jag åka. Ska prata med svenska läraren idag också om fredag då vi endast har idrott och om det är okej att jag inte kommer, just för att moder min ska ringa läkaren och fråga om min fot just för att den inte är helt bra än. Shit, är det bara fel på mig? hah ):

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu