*shoot*

2011-08-19 10:08:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fick reda på igår, IGÅR, att jag ska prata med min hemkommun om skolkort.
SL-kortet vet jag att jag får från skolan i Sthlm, men resten då?
Blev omkring-kopplad ett tag på Tierps Kommun, och nu väntar jag på ett samtal från Högbergs. För tydligen (and I mean, what the fuck?) så står det att jag ska gå i Uppsala i datorn. Inga uppgifter alls om att jag ens sökt in till Sthlm. Great. Visst, jag fick ett mail från skolvägledaren från Aspen om att jag skulle fylla i grejer, MEN; jag pratade med Uppsala om att jag inte ska gå där. (Detta förklarar ju även varför jag aldrig fick någon information om starten i Stockholm).

Det är väl ändå SÅNT HÄR skolorna SKA informera om, så det inte blir just som det blev för mig? Åååh... Sne.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu