Fallen leaves

2011-08-20 18:05:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vill att mitt hår ska växa ut ibak nu, tack.
Skolan börjar på måndag och på torsdag ska jag in och fylla i om buss/tåg-kort. Härligt. Host. Men jag får det gjort iaf.
Syrran och Patrik ska ha folk över snart och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Om jag ska vara social eller inte. Vet inte om jag kommer KUNNA vara social. Börjat fått ångest när det gäller massa folk jag inte känner i såna här situationer, vilket är mindre bra.
Fast kan ju iofs inte heller sitta nere i mitt rum hela kvällen och rita och läsa Shoebox.

...or can I? 

lol.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu