Whah!

2010-11-08 23:36:33 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Ny look på bloggen - igen!
Ska bara försöka komma på hur jag vill ha headern så är jag klar sen. Gash vad jag älskar designadinblogg.se <3
-
Managed to get sick again. Haha jaa, what to say...
Måste dock till Tierp imorgon ändå. Ska ge Sofie nycklarna till skåpet och efter det måste jag till Gävle.
Gissa vad jag ska göra där? Jo, jag ska hämta ut Harry Potter and the Deathly Hallows prt.1 biljetter!!! *dör*
Fan vad underbart... CAN'T WAIT.
-
Har 2 nya filmer på datorn snart också jag vill se. Drag me to hell och Circle of Eight, någon som vet om dom är bra?
Drag me to hell har jag nämligen ingen aning om vad den handlar om, gillade namnet bara, haha.
-
Visstja! Det var en på EC som ville ha med en av mina texter i en låt med hans band, eller ja, efter att ha ändrat lite så texten passade. Det gjorde så jag blev smickrad. Tihihi!
"we're all from the same place. we're all acting just the same. 
we've just decided to pretend like there isn't such a place and now we're all actors. 
afraid to be who and where we want to be. 
we've acted too long."
Is the text. I am honoured indeed :D

Kommentarer

sv: tack för tipset! då ska jag kika in där när jag har tid, och se vad den sidan har att erbjuda. fin blogg, måste fråga om det är en enkel/svår sida att förstå sig på? för jag kan verkligen inte ett smack om just bloggdesign :) tack igen!

2010-11-09 13:30:13
Bella

du är duttig du! dina texter är fina >.- <3

2010-11-09 16:01:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu