omgomgomgomg <3

2010-11-18 12:45:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och försöker att inte somna. Shit vad trött jag är...
Filmen igår var helt underbar. Kan inte fatta att jag sett den, HAHA ): Nu måste jag vänta ett halvår på nästa film... Fast tiden går ju snabbt, så det kommer nog inte kännas som ett halvår :D
-
Måste hitta ett studentboende i Sthlm också. Vet inte riktigt vilka sidor jag ska kolla på, och vågar inte leta runt nu när jag är såhär trött, då kommer jag typ bara balla ur för jag inte hittar något som låter relativt vettigt :D
-
Har blivit besatt av dubbelnougat igen. Och jag köpte en Hp kortlek igår, mwhahah! Nörd är jag.
Nu ska jag kolla klart på Scrubs, så jag kan radera den serien från datorn sen. Fan vad plats den tar.
Måste btw göra så med i stort sett alla mina filmer på datorn, det tar plaaaats !
-
Jag börjar få problem med mina halsmandlar igen tror jag. Gr8!
Och jag måste sova nån timme sen, för jag mår illa.
-
Ge mig en systemkamera, för vintern ropar.

Kommentarer
Bella

sjukt fin bild! D:

men vad bra, då kan vi spela kort tillsammans. jag har ju kuro hihi :3

2010-11-18 15:42:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu