:D

2010-12-02 09:57:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Försov mig. Åkte till skolan. Lämnade HK läxan och böckerna. Fick reda på att jag fick VG i biologi-provet, me went happyface! :DD
Efter det åkte jag hem. Sitter just nu med en tallrik nudlar och ett glas vatten och ska snart kolla klart på 7e säsongen av scrubs. Så fort jag gör något så får jag svårt att andas, känns inte okey, därav anledningen till att jag bestämde mig för att vara hemma idag.
Funderar på att sluta på kören också, känns inte som att jag har tid :/ Vi får se hur jag gör.
Ska prata med faster sen och fråga om hon kan ta bort naglarna mina, lösnaglarna alltså HAHA. Det är inte riktigt mig grejj detta XD

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu