12:50

2010-12-12 12:56:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förstår inte riktigt varför den kommande skolveckan ens borde existera. Vi har gjort klart typ allt, och ändå tvingas vi tillbaka till det där jävla stället, inte okey!
Somnade inte förrän typ 5 i morse, känns ju toppen! :D om det hade varit lov vill säga. Meeeeeen nu är inte fallet så och jag måste försöka somna i tid ikväll, undrar hur de kommer gå.
-
Blir nog en likadan dag idag (haha cp mening <3), ligga och kolla på Kuro (2 avsnitt kvar!) eller på Scrubs och äta massor med onyttigt typ. Eller mackor. Vet inte än.. Blir nog mackor, för ner till ICA orkar jag inte gå idag :c Får väl hoppas på att moder min eller någon annan här ska ner dit, då får dom köpa åt mig... >:3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu