it's not a question, but a lesson learned in time.

2012-03-28 23:30:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Trodde att jag visste vem jag var. Vart jag var på väg och hur jag skulle göra. Trodde jag listat ut hur mitt liv skulle se ut men har inte nån som helst lust till det längre. Jag trodde att jag visste exakt hur jag skulle klä mig, vilken frisyr jag trivdes bäst i, men inte ens det är jag säker på längre. Är det allt på grund av dåligt självförtroende? Är allt förgäves och helt i onödan?


Har en ny säng. Eller ja, ny och ny är den väl inte, men den är ny för mig. Jävligt skönt ska det bli att lägga sig och sova kan jag säga, hah ): Blir skola imorgon och är inte ett dugg trött just nu. Duschade nyss, längesen det var så jävla mysigt. HAHA
Nej. Blä. Ska fortsätta läsa tills jag blir trött. Boken är askonstig har jag märkt nu, men den är samtidigt asbra. Vet inte än vad jag tycker, men det märks väl när jag kommit lite längre in. Inte ens läst 1/4 del ännu, såå... ja. Ska på bio igen på fredag. Gissa vilken? Jomen The hunger games såklart. IGEN :DD can't wait. Finns ett citat där nånstans som president Snow säger men har helt glömt det, ska fan skriva upp det på telefonen när jag hör det igen. asglkmerhk godnatt <: 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu