blueberry popsickle

2012-03-11 18:41:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Varit hos syster i helgen och kollat på film och enbart umgåtts. Det har varit rätt skönt, måste jag säga.
Kvalitetstid med syskonen är vad man behöver ibland, hah ):
Sitter nu och ska kolla på film och antagligen käka chips också. Bara för att jag kan liksom.
Min mentor oroar sig över att jag kan hamna efter i skolan, vilket jag hatar, för jag vet själv lika väl att det inte går så jättebra just nu... Men vad ska jag göra då? Har tid på ungdomsmottagningen kl 10 på onsdag, både jag och skolarbetet får härda ut tills dess.
Borde ta mig in i duschen nu men det är jag alldeles för jävla trött för. Får ta det senare. För ni vet, att skjuta upp saker när man är trött är ju alltid en bra grej. Host. <':

Just one little piece of it, that's all I ask for.
Just one little piece of sanity.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu