a song of ice and fire

2012-03-27 13:27:16 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


"The Other slid forward on silent feet. In its hand was a longsword like none that Will had ever seen. No human metal had gone into the forging of that blade. It was alive with moonlight, translucent, a shard of crystal so thin that it seemed almost to vanish when seen edge-on. There was a faint blue shimmer to the thing, a ghost-light that played around its edges, and somehow Will knew it was sharper than any razor.
Ser Waymar met him bravely. "Dance with me then." He lifted his sword high over his head, defiant. His hands trembled from the weight of it, or perhaps from the cold. Yet in that moment, Will thought, he was a boy no longer, but a man of the Night's Watch."

Okej, det där var väl bara för att jag kan och för att jag gillade beskrivningen av svärdet på nått sätt. Men jag delar med mig! Har börjat läsa A game of Thrones, och även om jag bara hunnit läst själva prologen ännu så är den grym. Utseendemässigt är den otroligt lik oblivion, vilket alltid självklart är ett stort +. Textmässigt så förklarar den målande och den är slgbmfrejh. Ska fortsätta läsa när jag skrivit klart här, hah >:
Är hemma idag. Vill vara hemma nu och fram till... För evigt, ungefär. Orkar verkligen inte och jag vet inte vad jag håller på med. Miljoner tankar flyger runt mig hela tiden och jag vet inte varför jag hela tiden måste begrava mig i en massa skit. 

Aja, har nu böcker ett tag framöver iaf. Har som sagt AGOT, har reserverat Catching Fire, It's kind of a funny story och efter det ska jag läsa Eragon. Det blir ju några stycken, så att säga. Håller också på att fixa LOTR filmerna som jag ska kolla på. På det har jag fortfarande all Anime på min gamla dator... Ska nog fan lägga in det på den här istället.

NU BLEV DET MYCKET HEJ,HEJDÅ


Så otroligt söt, am I not? :@

Kommentarer
Bella

livet är skit, men var inte hemma för länge för du vet att det bara blir värre då när du missar. I'll be here if you need to talk <3



HAR BTW fått låna alla hunger games böcker av min syster (som btw vill se den på biooooo yeshh) så jag ska läsa som inihela tills nästa vecka <: Dom är dock på svenska.. men ja. vafan

2012-03-27 21:28:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu