with a sense of... Y'know what, nevermind.

2012-01-25 12:17:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter i skolan och väntar på spanskan. Vill verkligen egentligen bara hem. Har varit på sånt jävla dåligt humör de senaste dagarna och jag känner att det fan inte blir bättre. Vet inte varför jag mår såhär jävla cp heller, vilket egentligen bara gör det ännu värre. Går igenom dagarna med youtube, musik, rollspel och tumblr. Är död på morgnarna också, slkgnmaerkk.
Åt typ en halv lax på lunchen för en stund sen också, vilket inte är helt bra. Skulle inte förvåna mig om jag håller på att bli sjuk. Med min pågående tur blir det väl vinterkräksjukan eller nått i den stilen.

asdfgklerg skit samma. Ska försöka ta mig igenom spanskan så får jag ta en lång jävla dusch när jag kommer hem. Jag orkar inte.

By the way mitt humör den senaste tiden. ^

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu