Why not let the stars face us?

2012-01-08 19:50:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Känns inte som att jag har något som är "eget" längre. Har ingen film, ingen serie, ingen stil eller frisyr. Ingen talang, inget jag verkligen brinner för som inte är... mitt. Förstår ni hur jag menar? Det är en idiotisk grej, men jag behöver ha något. Jag är van vid att ha minst en eller 2 grejer som verkligen gör att folk tänker på just mig när de hör om det eller ser det. Jag har gjort en massa småsaker den senaste tiden, men det finns alltid någon som har något liknande eller så ser jag cpmycket folk som börjar gilla det och det.
Så jävla meningslös grej att klaga på, men jag hatar det.

Blev inte supernatural igår, så ska fanimej kolla på det nu istället. Vaknade halv 5 för jag mådde dåligt och för mitt dygn är cp, great. Skola imorgon och det nya schemat suger getballar. Fyfan i helvete.
And oh right, får inte glömma bort att gå och prata med lärarna om att kanske byta till spanskan. Lär mig inget på japanskan och för att vara helt ärlig så har jag ingen energi att lägga ner på det. Spanskan har jag lyckats överleva innan, så förhoppningsvis blir det bättre. Då kan brorsans tjej kanske hjälpa mig lite också.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu