january 1st, 2012. 18:33

2012-01-01 18:41:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


"Firade" nyår med kottarna genom skype i går/natt/morse (thank you for that btw). Det blev bättre än jag trott. Gick faktiskt ut en liten stund efter tolvslaget för att se några av fyrverkerierna som grannarna här sköt iväg, det var helt otroligt jävla mysigt att höra all göteborska från alla håll <3 Hade jag varit med familjen i den stunden hade jag fan varit lycklig. c:
Tolv (/elva) dagar kvar tills jag blir 17 också. Wow... Det är mycket äldre än vad man kan tro, hah.

Just nu dock, så vill jag bara att du ska komma hem. Snälla, kom hem.


foto och redigering; C. Hadin.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu