"beneath the falling stars"

2012-01-14 17:28:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag skulle vilja skriva en fic som heter så. "Beneath the falling stars" alltså.
Tänkte att den skulle vara om min kära John först, men är inte säker längre.
För det skulle ju lika gärna kunna vara om något helt annat.
Dock spelar det ingen roll, för jag måste bli klar med de andra 7 jag har som ligger och skräpar först. Blöh, säger ju att jag verkligen inte kan skriva längre.
Har en sådan otrolig block så jag tror jag dör.
Är det någon som vet hur min kreativitet kan börja flöda igen så säg mer än gärna till.

And oh, hämtade min halsduk igår 



Nu fattas bara de andra 3 <: Hade tänkt köpa iaf Gryffindor
och Slytherin också, men är inte säker på Hufflepuff än.

Nu blir det gårdagens Supernatural avsnitt och kanske lite tårta.
Måste bara smälta maten först så jag inte hamnar i koma, hah ):
Har ju dock hela natten på mig i stort sätt, för jag har huset för mig själv c:
adjöken

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu