when the real word crashes down, oh if you could see me now

2012-02-19 22:52:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Plattat håret, borstat tänderna och tvättat ansiktet. All set for bed - nu behöver jag bara bli tillräckligt trött. HAHA
Fick stå och föna sängkläderna innan jag kunde bädda eftersom de inte hade torkat riktigt. Klagar inte dock, det är fint nu <3
Skulle behöva färga håret. Eller, egentligen inte, men jag vill ju färga om det hela jävla tiden så det är hos mig problemet ligger really. Har bestämt mig för att nästa gång jag plockar upp en färg blir det en svart sådan. 

Mamma gillade filmen by the by. Bäst för henne det. Hon typ tycker jag är konstig när jag nämner bra filmer och vill dela med mig, men när hon väl går med på att kolla på dom så gillar hon dom också. Var samma med Constantine, den ville hon ju föfan inte ens pausa, HAHA. Det är min mamma det <3
Lyckades fixa bilder på lådan och överkastet iaf. Lite mindre bra sådär, men dom fungerar åtminstonde. Här harni :@

Nu ska jag typ försöka lägga mig och sova tror jag. Går det verkligen inte så får jag kolla på en film eller True Blood eller någon av de andra 7 miljoner serierna jag har. Har inte kollat på sista Sherlock än, borde väl ta mig an och göra det i veckan ):  Hatar dock att det gick på 1an. Låter lamt, men vafan; det var tanken på att visa det på fucking SVT också. Bleh.
Jag är hungrig.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu