when the rain starts to fall

2012-02-09 23:48:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Moder har fortfarande inte ringt BUP. Jag är fortfarande inte helt frisk. Men ska trots det ta mig till huvudstaden imorgon. Lyckades slå in presenterna med nå konstigt papper och lite aluminiumfolie, såatteeh, det blir nog bra!
Har inte ett skit att skriva egentligen, men det känns som att jag borde uppdatera mer. Though how can I när det inte finns något som händer? ):
Skulle vilja ut och fota mer. Skulle vilja vara asduktig på det och ha en massa ideer, men vafan... Känns inte som om jag har varken ork eller tid, trots att jag säkert har båda. Skulle i vilket fall vara kul om jag fick iväg röven och började fota nån gång snart, innan allt det fina med frosten försvinner. Kanske till och med kan vara så engagerad så jag går upp innan solen nån dag? (not very likely, men man kan ju drömma)
Nu ska jag somna till vänner. Kan bli svårt, men värt ett försök. 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu