my social life will eventually kill me

2012-02-12 20:31:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Helt sjukt att jag behöver så otroligt jävla mycket egentid för att inte bli galen. Var i Sthlm fredag-lördag och följde med syster hem från Gävle på lördagen efter att ha firat svåger, och idag när de skjutsade hem mig stannade de kvar ett tag. Självklart fick jag psykfel lite till och från men pokerface börjar jag bli van vid.
akjbdjkne
Köpte 2 nya filmer i lördags också - Sherlock Holmes och Batman Begins ♥ luv them.
Ska kolla på Vänner nu och sen blir det avsnitt 14 av Spn, till det ska jag äta loads med frukt och hoppas på att jag inte dör tills imorgon. (well, a part of me do hope, but let's ignore that fact for now). Vill verkligen inte till skolan, mår så jävla dåligt så jag vill skjuta skallen av någon. Är bara obekväm, irriterad och gråtfärdig när jag sitter där. Fyfan. Vill bara stanna i mitt rum och kolla på massa skit och äta ännu mer onyttigt. gnkergjkndf blöh.

Och hej där var texten cp. Trevligt. Fuck you.


och hej jag älskar dig, mad hatter. Dig och denna film. hejdå.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu