Let's have a quick update of my life.

2012-02-05 17:49:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag bor i Hedesunda, lägenheten är asmysig och jag typ älskar mitt rum. Inte helt klar än dock, men ändå. Skolan går väl, lite sådär egentligen och enligt många faktorer borde jag typ prata med BUP eller skolkuratorn. Mamma ska ringa i veckan och beställa tid. Awesome.

Är hemma idag pga att moder min sa att det antagligen var för det bästa. Har mått så dåligt senaste så det ändå inte spelat någon roll vart jag varit. Är en jävla zombie i skolan.
Vaknade i morse av att jag va torr i mun och hals. Är sjuk mitt i alltihop, of course. 

Har lila/rött/mörkt hår och det är awesome. I luv it. <: Och jag vill ha fredag nu så jag kan åka till Stockholm och bara glömma en massa saker. Det ska bli så jävla skönt.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu