jag får så otroligt mycket gjort.

2012-02-20 10:11:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Återigen måndag. NÄMEN GU' VA TREVLIGT. Eller nåt.
Ska nån gång efter lovet redovisa om Robert Mapplethorpe med en PowerPoint och hela skiten. Har som vanligt inte något gjort alls. Eller jo, har några bilder, men inte någon fakta för fem öre. Så vad gör jag nu på FOTO-lektionen egentligen? Jo, sitter vid Youtube & Tumblr. Så otroligt effektiv jag är. Bestämmer att jag ska göra något när jag kommer hem, men det vet vi nog alla att det absolut inte kommer att hända. Åh gud, nej jag måste fan försöka få något gjort. Så kan jag låta mig själv få dricka en monster när jag kommer hem. Och Root Beer. Omnom.

Robert Mapplethorpe-photo.
Inlägget till ära sådär.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu