It's your right, your ability, to become my perfect enemy

2012-02-19 15:48:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och lyssnar igenom en slash-lista jag gjort på Spotify, bara 14 låtar, men iaf *drool*
Har iaf fått in alla kläder (förutom de i tvätten då) i garderoberna nu. Tog bara nån halvtimme eller nått, men klart är det! Satt upp både spegel och ljusstakarna runt den också. Spegeln ska dock målas, men kände att jag ville ha upp den, hah ): Den ska bara bli svart, så det kommer inte ta lång tid att fixa sen iaf.
Var till Rusta igår och fick lite grejer. Har nu en ny film till min hyll-samling (Devil ) och fick även ett Amerika-sängset och en England-förvaringslåda. Ska slänga upp lite bilder på skiten sen när det är mer fixat hade jag tänkt, så rummet blir visat för omvärlden -host-.
Ska tillbaka till Rusta när jag fått pengar, finns asbilliga filmer där jag vill ha :'D Behöver köpa ramar också för mina bilder. Funderar på om jag kanske ska skriva ut andra istället, because I'm not fully satisfied med dom jag har ): oh well
Nej, nu ska jag försöka resa på mig och fortsätta plocka och städa rummet. Gardiner behövs också. HAHA
Ikväll om jag orkar ska jag fixa ny design på bloggen. höhö

♥ sådärja

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu