floating over flames

2012-02-21 19:20:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Honest. To. God. Min mage är större än en öl-fantast's och jag har sån otrolig mensvärk. Har ont i ryggen också. Så vad gör jag? Tröstar mig själv med en monster. OH YEAH
Skolan idag väl otroligt seg. Har värsta uppgiften i samhäll men som vanligt vet jag inte vad fan jag håller på med. På idrotten var det bara betygsprat och ta igen rester, vilket betydde att läsa ur boken medan jag kollade tumblr. LIKA EFFEKTIV SOM VANLIGT.
Uh, jag behöver lov ):
Ska fortsätta med min monster och kolla på Full Metal Alchemist nu, har ju faktiskt utmanat mig själv till att se klart alla mangaserier på datorn innan sommarlovet börjar, vilket är ca 4-5 st, så det är lika bra att sätta igång.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu