What if nothing of it was meant for me.

2011-09-04 21:22:10 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Har kollat på The Dark Knight, måste säga att jag gillar den D': And the Joker is f-ing hot, BY THE WAY.
Gillade inte slutet dock. Kom fram till att jag i stort sätt aldrig gillar slut på filmer för de är rätt så kassa. Lite deprimerande sådär.

Känner också att jag, för första gången ska tilläggas, inte alls känner för att åka till skolan imorgon.
Helt otroligt, eller hur?
Fast när jag väl är där antar jag att jag inte kommer tänka på det så mycket. För väl i skolan är det bra.
Men jag vet inte, känner mig väl bara lika emo som vanligt. ):

Har kommit fram till att mina inlägg känns så otroligt meningslösa. I'm serious. Bloggandet börjar bli så sjukt tråkigt
med tanke på att jag helt ärligt inte vet vilka som pallar läsa inläggen längre ._. 

Nej, nu måste jag snart sova tror jag. Ska antagligen försöka somna till en film. Eller nått. Åh, jag orkar inte. Bai.


Kommentarer

JAG ORKAR LÄSA :T

JAG ÄLSKAR ATT LÄSA DINA ONÖDIGA INLÄGG!

2011-09-04 23:34:54
Bella

U SHALL NOT STOOP

2011-09-07 22:25:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu