Kallt rum i källaren är kallt.

2011-09-07 21:33:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Fast jag får kanske skylla mig själv. Sitter i boxers, tshirt och duntofflor. Eh, ja.. HAHA
Vacker som fan känner jag mig. Speciellt med tanke på att håret flyger överallt.

Blir att åka hem till Söderfors imorgon. Måste sova där för att kunna ta mig till Västerås properly på fredag när
jag ska till Örebro (makes alot of sense, jag vet).
Hm, får veta imorgon hur det är med foten också. Slår vad om att de kommer säga att inget är fel. Bajs på dom.
Alltså, jag har verkligen inget vettigt att skriva om längre. Så, bai.

Så otroligt fint, jag vet :D
Behöver städa som fan också, ååh pallar inte :(

Kommentarer
Bella

men sexeeh outfit HAHA, tofflorna <3

2011-09-07 22:24:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu