Jag längtar.

2011-09-16 12:12:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Till en massa grejer. Men just nu till nästa Uppcon. Jag har gått runt hur länge som helst och funderat på olika cosplays, men så igår när jag kollade på Constantine med bror och Natta kom jag på hur mycket jag älskar karln igen. Sååå, jag tror jag ska försöka göra en seriös (icke-plocka-ihop-det-du-har-som-blir-bra-i-sista-sekund-) John C. Problem here; I want a Lucifer. Or a Balthazar. Vilket som. :( Finns dock ingen jag kan fråga som skulle bli bra, så jag får damp.

Aja, ska försöka komma på lite smarta sätt att göra alla grejjer jag behöver. Vapnet kan jag ju egentligen bara glömma, men jag måste försöka på nått sätt... o: Har ni tips så säg till.
Och för att jag själv ska komma ihåg, så länkar jag de bilder jag behöver till mig själv lite sådär nu;
1; stuff
2; replicas
3; lighter, lighter
5; shotgun
6; knuckles
7; necklace, necklace
8; tattoo
9; shirtmarks
10; spear of destiny, spear of destiny
11; screechbeetles

That was that. :D 
Och är det någon som hittar bild på dom där.... Grejen han har när han ska exorcista henne i början, så snälla säg vad jag kan googla för att hitta hur dom ser ut :(
Nu ska jag sluta nörda. Eller ja, ska sluta nörda så ni ser iaf. Hihi.


Kommentarer

Asså de där kommer kosta.... sjukt mycket

2011-09-16 22:14:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu