In lack of things to do.

2011-09-22 10:41:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Näej, asså. Har lunch i 2,5h nu. Inget att göra alls. Så här sitter jag med datorn, istället för att jobba med matten. Clever little me. :D Nejmen, ska nog faktiskt försöka göra lite sen. Efter jag ätit. Om ett tag. På Subway. NOMNOM
Lyssnar på kottens låtar också. Ja Bella, dom är faktiskt bra. Skriv en playlist åt mig. :@
Kotte2 kommer inte till skolan idag. Men det kanske är lika bra för jag skulle ändå inte hittat lärarn.. XD 

Internet är idiotiskt segt (vilket inte make'ar sense eftersom det är en fucking IT SKOLA), så kanske ska börja med den där jävla matten nu ändå. Så Aladdin fortsätter tycka om mig. HAHA

Kommentarer
Bella

i will not :@



HAHA ALADDIN?!?!? Du ba: är din far rövarnas konung? ohohohooh~

2011-09-22 11:48:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu