I will put my heart on a line. It's worth it.

2011-09-26 22:04:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och käkar müsli, äntligen kommer jag få en vettig frukost och inte det där äckliga jävla müslin de har i nödfall med torkad persika och skit i ):
Kom in på engelska lektionen imorse (sen, självklart) och hinner inte ens välja plats förrän lärarn ger mig ett papper och ber mig förklara vad jag ser på bild B. Trött, oförberedd och förvirrad står jag där och stirrar på bilden med en punkare på och förklarar sen det jag ser när jag satt mig ner. Fick lite credit för ordvalen iaf. <:
Åh, jävla lärare, HAH. Börjar förstå mig på människans humor just nu med så han är inte lika läskig längre.

Skolfoto imorgon eller på onsdag. De jävlarna har inte sagt exakt dag. Så nu måste jag tänka lite extra på hur fan jag ser ut i TVÅ dagar istället för en. Jävla skit. Men det blir nog bra, självförtroendet får leda mig, HAHAH.

Har precis suttit och skrivit klart en svenska-uppgift. Var väl kanske inte så svårt direkt, men det tog sin lilla tid. När svenskläraren frågade vilka som hade med sig uppgiften var klassrummet dötyst. EN enda person hade skrivit skiten. HAH... Oh god. Sämst är vi <3. Har skrivit 1½ sida, och det får nog fan räcka. Detsamma gäller engelskan som ska in imorgon. Kan kanske ha i 5-10% mer men då måste jag skriva om hela skiten, känns inte värt det. 

Oh right, föräldramöte imorgon. Måste säga att jag nästan skulle velat ha dit faderskapet mitt, men det blir inte så. Kommer få sitta och förklara massa saker för honom senare som de andra gångerna. Han sa att han inte hört något om mötet och mamma sa att han inte hade tid. Vet seriöst inte vilken jag ska lyssna på den här gången, men eftersom min far och jag är väldigt lika så väljer jag nog att tro mammas ord mer. Även om jag inte vill.
Aja, är glad över att det är bättre mellan oss nu i vilket fall, får vara glad över det. <3

Ska snart sova, magvärken måste försvinna först bara sen ska jag borsta tänderna. Uh, vill kräkas.
Är sjuk igen också. Snorar som ett as och halsen är öm. Fick vara frisk i en vecka iaf. :D -host-




Tog mig tid att ha en konversation i tel med en söt människa idag också. <:

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu