Forest Fruit.

2011-09-21 22:26:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har börjat med engelska-läxan som jag egentligen ska få på månadg istället för att jobba med matten som jag faktiskt ligger efter i. Brain. Får ta den imorgon då jag kan tvinga Kotten om hjälp. <:
Och apropå kotte så kommer Angelica till min skola sista timmen imorgon. Och Bella kommer på fredag. Vi ska kolla på skräckfilm och äta massa jävla godis, som dom hurtbullar vi är! Underbart är det! I miss u gaiz.
Gick upp för att borsta tänderna och sova, kom ner med en kopp te. Patrik har nu installerat ett element här, kan ju knappt skriva för det är kallt. Skönt när man ska sova dock, men asså... Ska jag göra läxor behöver jag ju föfaen fingervantar (tumvantar fungerar inte, redan testat).

What else...? Näe, jag vet fan inte.
Ska byta om, slänga mig i sängen med teet och börjar läsa på en bok nu så jag kan skriva recension om 2 veckor. Behöver kanske duscha men palla sånt när man är Batman.
Godnatt! <:


Oredigerad och ser därför ut som en druggie. Mindre gulligt kanske.
Tur att håret växt lite mer nu. FORTSÄTT VÄXA, FORTSÄTT VÄXA *Doris från Finding Nemo*
:D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu