We'll write a song that turns out the light.

2011-10-29 13:12:05 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Är så förjävla kär i min nya skjorta, är såna där jävla lappar vid armbågarna but I don't care ♥
Sitter just nu och fönar kläder. Känns normalt. Ska till faderskapet mitt idag istället för imorgon, vene vf men så blir det! Så håller nu på att packa som en idiot. Har därför kommit fram till att jag har rätt många tröjor... eh
Anyway, blir väl antagligen att åka till S-fors efter jag firat pappa, sova där sen ut till Ingsån igen imorgon och sova där då. Beror lite på om han kan skjutsa på måndag eller inte. Blir Söderfors annars tror jag, har kollat bussar och sådär och mirakulöst nog så stämmer dom <:
Kommer kanske kännas konstigt att vara där hemma nu, men det blir nog inte mer weird än vad vi gör det till helt enkelt.

Nej, nu ska jag fan försöka packa klart. Inte för att jag vet om jag ens KAN packa ngt mer eftersom det behöver fönas, men det återstår att se. Kan ju faktiskt packa i biljetter och kamera och sådär under tiden... <:



Kommentarer
Bella

MEN JAHAA :@



Haha vafan hårtork

2011-10-29 20:19:36
Marjorie Diaz S. http://diiiiaz.blogg.se/

sööt header ;D



kraam!

2011-10-31 21:28:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu