Same time, same rate, same heartbeat.

2011-10-24 23:45:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har ännu en gång svårt att andas. Underbart.
Har packat grejerna för imorgon, allt förutom datorn men den använder jag för tillfället.
Har kommit på att detta blir min awesome'a dator och den gamla får bli min film/serie dator.
Eller nörd-dator om det låter enklare. :D
Har cpat runt på Tumblr i 700 år idag, mwah <3 Good times, good times...

Nu ska jag fortsätta med X-men. Kommer antagligen somna men skitsamma.
Gymmen imorgon på idrotten ist för på torsdag, måste säga att jag inte kan klaga så värst.
Vilket är en av de största reliefs'en in this world.
Peace.

obs! bilden är en gif, klicka!

Kommentarer
Bella

sv; alltså, det är väldigt perverst ibland. Just so you know ): Fast Nathan är awezum så det gör inte så mycket :''D

2011-10-26 11:55:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu