ripping off whishes, this went too quick.

2011-10-02 13:29:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag hade liksom hoppats på att jag kunde vänta till nästa månad, förhoppningsvis då vi träffas. Men jag är en idiot. Jag kan liksom inte. Fan. Behöver höra din röst just nu.
"För jag hoppas du är lika ensam som mig ikväll."
--
Okej, sov rätt jobbigt länge idag. Vaknade 1. Duktigt av mig där, nu kommer det ju verkligen bli lättare imorgon.
Borde väl kanske egentligen göra en massa skolgrejer, men jag skjuter hellre skallen av mig idag :).
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Borde inte sitta som ett emo, men det börjar nästan gå åt det hållet just nu.
Sitter och funderar på om jag kanske borde byta till John Bauer ändå... Men då förlorar jag liksom engelskan. Vet inte vad jag ska göra alls..
Aja, fuck et. 

Kommer sitta och kolla på film antagligen hela dagen och hoppas på att jag inte blir allt för emo under dagen.
Har ångest så hoppas på att den försvinner. Bai.

Kommentarer
Bella

Byt till John Bauer i uppsala, dit tänker jag kanske byta till

2011-10-02 14:36:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu